0812.15
Конкурс плакатів: «Упаковка Укрпластик допомагає зберегти продукти”
Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedin

Любі друзі!

З 1-го грудня оголошуємо конкурс плакатів на тему:
«Упаковка Укрпластик допомагає зберегти продукти” !!!

Переможців та учасників конкурсу чекають призи та екскурсія на виробництво компанії!
Журі конкурсу приймає до участі командні роботи.

Умови конкурсу:

1. Вибрати з переліку один з фактів про упаковку (див.нижче).
2. Будь-яким доступним способом (фарби, олівці, кольоровий папір, гуаш, плакатні пір’я і інші підсобні матеріали, включаючи куплену в супермаркеті упаковку нашого виробництва, цифровий файл) створити плакат, який би демонстрував, як наша упаковка допомагає зберігати продукти.
3. До 21-го грудня включно принести зроблену роботу на прохідну «Укрпластик» зареєструватися для участі в конкурсі.
4. 25-го грудня до 14.00 прибути на прохідну «Укрпластик» для участі у фіналі конкурсу.
5. Ваші плакати будуть розміщені в цехах і підрозділах компанії. Фотографії будуть відправлені організаторам програми «Save food» для публікації на сайті http://www.savefood.net/

Бажаю учасникам ТВОРЧОГО НАТХНЕННЯ!
ВПЕВНЕНІ У ВАШІЙ победит !!!

(зразки продукції на сайті УКПЛАСТІКА: http://www.ukrplastic.com)

ДОВІДКОВА ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ УЧАСНИКІВ КОНКУРСУ:

У жовтні поточного року наша компанія стала учасником всесвітньої програми під егідою ООН – «SAVE FOOD». Ця програма об’єднує людей для боротьби з голодом, марною тратою продуктів і харчовими відходами. На думку світових експертів, упаковка, яку виробляє УКРПЛАСТИК, здатна допомогти у вирішенні цих глобальних проблем. Наші гнучкі пакувальні матеріали стоять на сторожі економного використання продуктів, зберігають якість і свіжість продуктів, продовжують терміни придатності.
Ось деякі цікаві факти про використання гнучких пакувальних матеріалів:
1. Цукерки, печиво, шоколадки та інші кондитерські вироби потрібно оберігати від дії кисню, якщо хочемо продовжити їх термін зберігання, що не додаючи консервантів. Використання високобарьерних плівок і ламінатів збільшує терміни придатності кондитерських виробів. Завдяки прекрасним бар’єрним властивостям, їх проникність по кисню в 10-15 разів (а по водяній парі – в 5-10 разів) менше, ніж у прозорих або білих плівок і ламінатів.

2. Сьогоднішнього рівня виробництва продуктів харчування достатньо для того, щоб нагодувати ВСІХ голодуючих жителів планети. Проте за даними Продовольчої і сільськогосподарської організації ООН (FAO), одна третина вироблених продуктів харчування псується, викидається і перетворюється на харчові відходи, які є другим за обсягом відходом (після паперу та картону).

3. Масове впровадження на ринку поліпшених гнучких пакувальних матеріалів – додатковий інструмент для зниження кількості зіпсованих продуктів харчування. Такої думки дотримується директор екологічного розвитку в Dow Chemical Company Джефф Вустер (Jeff Wooster).

4. Правильний розмір упаковки і можливість її повторного закривання допомагають нам з’їсти все в зручний для нас час і скоротити харчові відходи в три рази, Стабільні полімерні бар’єрні шари збільшують довговічність упаковки, покращують якість їжі, а також перешкоджають зараженню і забрудненню продуктів харчування і забезпечують нам безпеку

5. За даними дослідницької організації INCPEN, гнучка пластикова упаковка допомагає скоротити кількість магазинних відходів з 3% до 0,5%, оскільки вона збільшує термін зберігання продукції.

6. Без упаковки огірок може зберігатися в магазині близько трьох днів. Якщо він обгорнутий декількома грамами гнучкою полімерної упаковки, той же огірок може залишатися свіжим протягом 14 днів.

7. Якщо пропадає або псується м’ясної стейк вагою 230 грамів, у відходи можна записати також 3 кг пшениці і 4,5 літра води, які були витрачені для виробництва цього невеликого шматка м’яса.

8. Розумна гнучка упаковка допомагає економити природні ресурси, воду і енергію. Оскільки упаковка допомагає захистити продукт, вона також допомагає захистити навколишнє середовище, звівши до мінімуму кількість відходів від усіх ресурсів, пов’язаних з пошкодженими або зіпсованими продуктами харчування.

9. Компанія «Лакталіс» зменшила свої витрати на 6% тільки за рахунок переходу на високобарьерних гнучку упаковку виробництва «УКРПЛАСТИК» (упаковка для сиру).

10. При використанні гнучкої упаковки з високими бар’єрними властивостями виробництва «УКРПЛАСТИК» термін зберігання продукту збільшується в 2 рази – до 30 днів.

11. Гнучка упаковка вона важить менше, ніж багато інших типів жорсткої упаковки, включаючи метал, жорсткі контейнери з ПЕТ і скла. Використовуючи легку по вазі упаковку, наприклад, гнучкі пакети зі стійким дном, компанії можуть скоротити кількість використовуваного палива і викиди парникових газів при транспортуванні. Посилаючись на статистику, яка свідчить про те, що 77% пляшок для води з ПЕТ в США (22000000000 шт.) Щорічно опиняються на смітнику, компанії говорять, що їх гнучка упаковка краще, і завдяки своїй формі, опинившись на звалищі, вона займе на 96% менше місця в порівнянні зі звичайними пляшками з ПЕТ.

12. Утилізація пакувальних матеріалів Укрпластик не викликає діоксинового забруднення навколишнього середовища і не руйнує озоновий шар. Всі використовувані матеріали та готова упаковка Укрпластик безпечні, фізіологічно нейтральні, не містять шкідливих домішок і не змінюють смакові харакетристики харчових продуктів.

13. Правильно виготовлена ​​упаковка для морепродуктів дозволяє не тільки збільшити термін її придатності, а й зберегти смак і природний запах, що особливо важливо для покупців. Зрозуміло, упаковка повинна захищати продукцію від вологи, впливу ультрафіолетового випромінювання, кисню, оберігати від зараження мікроорганізмів і забруднення. Упаковка для морепродуктів повинна витримувати низькі температури. Адже в торговельній мережі вони зберігаються при температурі + 2 … + 6 градусів, а при транспортуванні можуть бути піддані глибокому заморожуванню. Для зберігання морепродуктів широко використовуються пакувальні матеріали, які передбачають і наповнення модифікованої атмосферою. Гнучкі багатошарові пакувальні матеріали ВАТ «УКРПЛАСТИК» ідеально відповідають зазначеним вимогам. Зокрема, для МАР упаковки компанія «УКРПЛАСТИК» пропонує прозорі соех-плівки і ламінати на їх основі.

14. УКРПЛАСТИК став першим виробником дой-паків в Україні та Східній Європі. Вони виготовляються з комбінованих багатошарових полімерних матеріалів, які повноцінно захищають продукт від проникнення вологи, забруднення, сонячного світла, кисню. Така упаковка екологічно безпечна на всіх етапах життєвого циклу. Пакет «Дой-Пак» на 220 г з повнокольоровим друком обійдеться виробникові на 40% дешевше скляної банки аналогічної місткості із твіст-кришкою. Якщо перевозити упакований в стоячі пакети соус він буде займати в 8 разів менше місця, ніж полістирольні стаканчики, і в 40 разів менше місця, ніж скляні банки з тією ж кількістю продукту.

15. Гнучка полімерна упаковка вироблена Укрпластик має значно нижчий показник UBR («точка навантаження на середовище»), ніж картонна, металева упаковка або скляна тара, і по праву вважається «зеленої».

16. Всі Європейські країни виконують Директиви «Про упаковку і відходи упаковки», в яких прописані норми з утилізації кожного виду пакувального матеріалу. Відходи упаковки переробляються і стають вигідним товаром. У Бельгії переробляється близько 79% пакувальних матеріалів, в Нідерландах -72%, в Італії, Іспанії та Швеції – близько 60%, у Німеччині – близько 85%. Якби в Україні перероблялося хоча б 50% відходів, то додатковий дохід від реалізації вторинної сировини становив 3,3 млрд.грн. Сьогодні ці гроші Україна просто закопує.

17. Незаперечною перевагою гнучкої упаковки є її невелика маса щодо вмісту. На 200 г фасованого продукту пакет з бар’єрної плівки буде важити від 5 до 7 грам – 3-4% від вмісту. Для порівняння: вага 200-грамового обсягу скляної банки або пляшки становить від 40 до 60% від ваги кінцевого товару, а металевої – від 30%. Такі матеріали не тільки економічно вигідні виробнику.

18. Система роздільного збору та утилізації відпрацьованої пакування дозволяє легко переплавляти полімери, які після регранулірованія знову використовуються у виробництві.

19. Проблему реалізації прострочених продуктів можна раз і назавжди вирішити, зобов’язавши виробників упаковувати її в сенсорну упаковку, що реагує на свіжість продукту. На відміну від терміну придатності, надрукованого на упаковці, сенсор змінює колір залежно від стану продукту і показує не приблизну, а точну інформацію. Її неможливо обманути чи підробити.

20. Щоб упакувати одну тонну молока, достатньо всього 7 кілограмів полімерної упаковки. Вона в 3-4 рази легше картонного пакету, в 5 разів легше пляшки ПЕТ, в 8 разів – алюмінієвої тари і в 80 разів – скляної пляшки. Застосовуючи гнучку упаковку, виробник в 1,5 рази скорочує кількість тепла, яке викидається в атмосферу, в 3,7 рази знижує витрати на пакувальний матеріал, майже в 4 рази – обсяг твердих відходів і в 10 разів забруднення води. Крім того, для виробництва гнучкої упаковки використовується в 2,5 рази менше енергії, ніж в технології картонно-полімерних пакетів, в 4 рази – ПЕТ-тари, в 10-13 – алюмінієвих банок, в 7-8 разів – скляних.